sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Pop-in in Balmuir pop-up

Olen viikonlopun touhuista lopenuupunut. Jos sunnuntaina väsyttää näin paljon, miten sitä jaksaa maanantaina?!? Jospa malttaisin tänään mennä ajoissa nukkumaan - ja "ajoissa" minun tapauksessani tarkoittaa ennen kello kahta, joten vielä ehtii pari tuntia viettää omaa laatuaikaa.

Jonkin verran voimaannun näistä kuvista, jotka otin lauantaina täällä Oulussa Balmuirin pop-up shopissa. Balmuirilla ei ole omaa liikettä ja verkkokauppaakin pistetään vasta pystyyn, joten yleensä valikoimaan pääsee tutustumaan sen mukaan, mitä kaupan sisäänostaja on tuotevalikoimasta halunnut omaan valikoimaan ottaa.

Balmuir merkkinä on minulle aiemmin ollut vain etäisesti tuttu. Brändi tuo mieleen lähinnä ylelliset huivit. Pop-up shoppiin lähdin hakemaan pellavaisia pussilakanoita ja tyynyliinoja. Ne ostinkin, farkunsiniset sellaiset, ja mukaan tarttui kyllä sitten muutakin: kasmirhuivi ja peili. Siitä peilistä lisää toisella kertaa.





Balmuirin tuotteilla voi hyvin toteuttaa havittelemaani "hotellityyliä", nämä kehykset ovat siitä hyviä esimerkkejä. Jotkut tuotteet taas ovat liian siirtomaatyylisiä tai sitten liian romanttisia minun makuuni. Jos katsoo tuota yllä olevaa kuvaa, tuo kynäpurkki on jo hieman liian "safari" minulle, mutta taustalla olevat kehykset taas sopisivat meidän kirjastohuoneeseen aivan täydellisesti.


Balmuir on luksusta alusta loppuun: hillittyjä värejä, ylellisen tuntuisia materiaaleja, viimeisteltyä työtä, kauniita pakkauksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jäikö jotain mielen päälle? Sano se täällä!